Khamis, 22 Julai 2010

Surat Ari Indai

Tabi Endu aku,

            Aku bisi udah nerima surat ari nuan tang lalu apin dibalas laban aku selalu bedau bisi tak nyamai agi.  Diatu pan apin meh aku tak nyamai lalu telih ga jari aku mela ikan masin.  Enda siti-siti penanggul datai.  Nemu ga surat nuan udah lama datai dibacha aku.
            Sinu amat ati ninga nuan minta ti minta kirum ke aku buah. Ni bisi nyamai makai utai ti nadai nuan, asaika puang tang nadai meh nemuka enggau. Nuan ga belajar ukai tak bemain ti ba menua orang.  Ila meh aku ngalau ke nuan buah rian telaga ti baru labuh diatu.  Bisi ga aku bulih sigi dua lebuh iya bisi labuh maya aku nurun kumai.  Kitai sebilik gerai magang, semina aku ti bisi kena temu utai.  Selalu bendar renga. Dom nyau madah ke diri lelak gawa.  Iya nadai diau. Ku iya ka nurun besembiang enda nyadi laban betemu enggau orang mai gawa.  Ka pan enda kitai ga gawa ba orang.  Pedis enda tat ke meh.  Ba kitai enda bebendar maya orang ti ngasuh sekula.  Ni bisi nyamai nama udah gawa kediri.  Ka enda gawa nadai ga utai dempa kitai.  Nadai apai indai kitai ulih nupi kitai belama.  Pegila lusa kada agi bisi dipeda lebuh ti nadai agi enggau begulai.  Nya alai anang enda ngatur pendiau diri ari diatu.
            Ingatka nuan, anang enda belajar taja pedis.  Nadai orang enda belajar au, enggaika kitai diketawaka orang.  Isa kitai nadai ngembuan reta tengkira kelimpah ari pelajar sekula.  Nya meh nyadika tenggau kitai ngiga penyamai kediri empu jemah ila.  Nuan pandai, nuan ga bulih pengawa ke manah jemah ila, ukai nya orang bukai.  Nyadi anang mantul-mantul maya belajar.  Kala kitai agi bisi peluang.  Orang ke nyamai pengidup diatu pedis baka nya meh dulu suba.  Ni nya bisi nyelai lalu meruan nyamai berari.  Lalu besampi meh ngagai petara ngambika merekatka pengawa kitai besari-sari.
            Selamat gerai ngagai nuan, nyamaika nuan endu. 

Pesan aku:  Anang enda ingatka penyayau indai kitai lalu bebasaka iya sereta meruan ingatka ajar iya berari.  Kitai mesti belajar bebendarka ngambika apai indai kitai gaga lalu ulih ngubah pendiau kitai ka dudi hari ila.

Dikarang: Santa @ Eymer (4 Sastera 2)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan