Selasa, 4 Oktober 2011

Betemu Baru

Minta ampun amat-amat aku ngagai bala ke kala neresa ngelawa blog aku tu ngelama tu, tak nadai hari amat-amat aku deka nambahka penemu diri dalam blog aku tu laban ke umba enggau pemayuh pengawa nyadi pengajar. Enda kala puang jam meh nya.

Enti nitihka ati deka aku bebagi setiap hari penemu diri ngagai kitai semua, tang kati ku gaya nya meh, nama daya enggau kira diri enda chukup rapas penyuluk, enda alah kempuk tanah seberai, enda alah ditunduk orang ke enggai. Tak malu meh aku di lempedu kandang kerigai, deka ngiri bansa diri enggau penemu ke kurang pemandai, tak kawe me mua diri baka ke udah di pechara akim besai, meda blog tu tak udah beberapa bulan enda diseleti dijereki ngena pagar tebelian rangkai.

Tak irau meh aku ba pendiau enggai makai bedamai, enda kala asai ati baka tu meda diri enda ulih mantaika jaku. Bisi ati sinu ke diri tang nadai ku enggau, nama kitai udah mungkal udah nanjal, anang surut di julut lubang ribut, anang malik ke belakang enggaika meda rangkang ngachuk mata, anang enda laju meh kitai baka peluru leka senapang, anang enda regas meh kitai baka upas kesulai tandang.

Niat ati deka negika jaku bansa diri, enggaika jaku kitai tau rimpi mabun pagi, enggaika jaku kitai tak madang mabun petang. Laban ke bepegai ba pengeransing ati diri deka negi deka bebagi ke jaku diri enggau bala anak asi, takutka jaku kitai apas enggaika ayas bansa, laban jaku nya nunjukka bansa, munyi ku jaku sempama ke nyadi malin kitai "Dikelala bunga ari langgu, dikelala buah ari kayu, dikelala bansa ari jaku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan